Soru Yazma Eğitimi Açılış Töreni Gerçekleştirildi.


Balıkesir Üniversitesi ve Balıkesir İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde TÜBİTAK-2237/A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı kapsamında düzenlenen Sosyal Bilgiler Eğitiminde Kazanımlarla İlişkilendirilmiş Beceri Odaklı Soru Yazma Eğitimi başladı.

Balıkesir öğretmenevinde 11 farklı ilden 20 Sosyal Bilgiler Öğretmeninin katılımı ile düzenlenen eğitimin açılış programına; Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Murat DOĞDUBAY, Necatibey Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İbrahim AYDIN, Necatibey Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyeleri ve projede eğitmen olarak görev yapacak olan eğitmenler katıldı.

Etkinliğin açılış konuşmasını yapan Proje Yürütücüsü Doç.Dr. Hakan ÖNAL, eğitimin katılımcılara ve eğitim camiasına hayırlı olmasını diledi. Necatibey Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İbrahim AYDIN, eğitime katılımdan duyduğu memnuniyeti dile getirirken, öğretmen eğitiminin öğrencilere yansımasının öneminden bahsetti. Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Murat DOĞDUBAY ise beceri odaklı soruların öğrencilerle kitaplar, sınavlar ve veli arasındaki ilişkiye bile olumlu etki yapacağına inandığını söyleyerek, proje çıktılarının yaygınlaştırılması temennisinde bulundu. TÜBİTAK projeleri özelinde, proje kültürünün üniversite için önemine de değinen DOĞDUBAY, katılımcılara ve proje ekibine de teşekkür etti.  

Eğitimin yapıldığı salona ziyarette bulunan İl Milli Eğitim Müdürü Murat DEMİR’de katılımcıları ve proje ekibini tebrik ederek, projeye destek vermekten mutluluk duyduklarını, bu tür projelerde üniversite ile işbirliği yapmanın önemini vurgulayarak, projenin sonuçlarının şimdiden hayırlı olmasını diledi.

5 gün boyunca yüz yüze sürecek eğitim programında katılımcılara; BAÜN Necatibey Eğitim Fakültesi Öğretim Üyelerinden Doç. Dr. Hakan ÖNAL, Doç. Dr. Selma ŞENEL, Doç. Dr. Betül ALATLI ve Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ÇOPUR, Eskişehir Osmangazi Üniversitesinden Prof. Dr. Eyüp ARTVİNLİ ve yine aynı üniversiteden Dr. Öğretim Üyesi Leyla DÖNMEZ eğitmen olarak katılım sağlarken, Balıkesir İl Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE Biriminden Öğretmen Yuşa YILDIZ ve BAÜN Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Öğrencisi Zeynep GİGEN yardımcı Personel olarak görev yapmaktadır. Projede, Sosyal Bilgiler dersi için soru hazır süreçlerindeki ölçme ve değerlendirme ilkeleri ile beceri odaklı soru yazma teknikleri eğitimi teorik ve uygulamalı olarak verilecektir.





 

#buttons=(Kabul Et !) #days=(2)

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz. Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için Daha Fazla
Accept !